Het vertrek nadert - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie - WaarBenJij.nu Het vertrek nadert - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie - WaarBenJij.nu

Het vertrek nadert

Door: Jeanne Brands

Blijf op de hoogte en volg Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie

11 Oktober 2012 | Nederland, Schaijk

Nog even en dan vertrekken we naar het grote subcontinent India. We zijn er al vaker geweest, maar deze keer zall het bijzonder zijn. Ginabahar bestaat 100 jaar. Wat een bijzonder feest zal het worden en wij mogen erbij zijn. Maar...
eerst nog andere zaken afwerken voor we kunnen vertrekken.
Iedereen op de hoogte brengen, dat we er even niet zijn. En in India nog contacten regelen.
Volgende keer meer.

• 16 Oktober 2012 - 15:06

Tiny V.d. Bogaart:

Hallo HaNiCoTiJe (Harrie-Nico-Coby-Tiny-Jeanne)

Veel succes met je voorbereidingen voor de reis. Breng alle bekenden in India de groeten over van ons.
    Het begint nu aardig af te tellen.Hopelijk verloopt alles voorspoedig.

Hartelijke groeten,

Willemien en Tiny v.d. Bogaart

• 20 Oktober 2012 - 10:42

Tiny Geurts Van Kerssel:

Hallo reizigers, wij wensen jullie een prettig en aangenaam verblijf in India.
    Hopelijk komen jullie weer met veel positieve indrukken en verhalen terug.
    Maak er wat moois van, wij volgen jullie wel.
    Groetjes uit de mooiste " Stroat" van Schaijk
    Tiny Geurts van Kessel

• 25 Oktober 2012 - 14:00

Annie Van Os:

Hallo lieve mensen.

Hopelijk uitgerust van de vermoeiende reis.[ nogal wat overstapjes!!!!!!!!! ]
    Al veel bekenden gezien en zijn er projescten af?
    Ik schrijf niet lang, je bent tenslotte daar om te genieten.
    'n Mooi feest gewenst en tot de volgende keer.
    Lieve groetjes vanuit 'n nu, grauw Maliskamp.
    Ik kijk uit naar je verslag. Ik heb me op de lijst gezet. Komt goed, hoop ik.
    HOUDOE. Anni van Os.

Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie

Als groep van vijf personen vertrekken we naar India om getuige te zijn van het 100-jarig jubileum van Ginabahar. Jarenlang woonde in deze plaats onze dorpsgenoot Pater Martien Vos. Hier werkte hij als missionaris, overleed daar in 1997 en werd daar tegenover de kerk begraven. In zijn voetspoor gaan we verder als 'Stichting Pater Vos India' en steunen daar projecten voor de inlandse bevolking. De groep van vijf bestaat uit: Nico en Jeanne, Tiny, Coby, Harrie.

Actief sinds 06 Okt. 2012