Fr. Sudhir Bara mailt ons WELCOME - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie - WaarBenJij.nu Fr. Sudhir Bara mailt ons WELCOME - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie - WaarBenJij.nu

Fr. Sudhir Bara mailt ons WELCOME

Blijf op de hoogte en volg Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie

11 Oktober 2012 | Nederland, Schaijk

Gisteren ontvingen we een e-mail van Fr. Sudhir Bara. Hij heet ons van harte WELCOME TO INDIA.
Hij is in buitengewone goede stemming. Waarom? Mr Alex had hem bezocht. Het is de vertegenwoordiger van Wilde Ganze in India. Hij wordt op pad gestuurd als er een nieuwe projectaanvraag voor India bij Wilde Ganzen is aangekomen. En dat is zo:
De bouw van een nieuwe Middleschool in Bairdih.
Mr Alex stond verstomd bij het zien van de slechte toestand van de huisdige school.
Hij zal een positief antwoord sturen naar Wilde Ganzen. Hier is werkelijk een nieuw schoolgebouw hard nodig.

Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie

Als groep van vijf personen vertrekken we naar India om getuige te zijn van het 100-jarig jubileum van Ginabahar. Jarenlang woonde in deze plaats onze dorpsgenoot Pater Martien Vos. Hier werkte hij als missionaris, overleed daar in 1997 en werd daar tegenover de kerk begraven. In zijn voetspoor gaan we verder als 'Stichting Pater Vos India' en steunen daar projecten voor de inlandse bevolking. De groep van vijf bestaat uit: Nico en Jeanne, Tiny, Coby, Harrie.

Actief sinds 06 Okt. 2012