Niet vijf maar vier personen naar India - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie - WaarBenJij.nu Niet vijf maar vier personen naar India - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie - WaarBenJij.nu

Niet vijf maar vier personen naar India

Blijf op de hoogte en volg Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie

20 Oktober 2012 | Nederland, Schaijk

Wat jammer nu. De laatste dagen zijn niet helemaal goed verlopen. Harrie Jans, die ook de reis naar India zou maken, heeft van zijn behandelende arts te horen gekregen, dat hij beter niet mee kan gaan. Deze week moest hij plotseling naar het ziekenhuis en kreeg zelfs twee zakken bloed toegediend.Gelukkig maakt Harrie het weer goed, voelt zich fit, maar... zijn reis, waar hij zo naar uitkeek, kan niet door gaan. Harrie, sterkte! Vanuit India houden wij je op de hoogte.

• 20 Oktober 2012 - 23:37

Willemien Van Den Brand:

Hallo reisgenoten!
    Allereerst ontzettend jammer dat Harrie niet mee kan! Jullie hadden er samen toch naar uitgekeken en de reis uitgestippeld en dan is het toch heel vervelend als je af moet haken.
    Voor diegenen die a.s. dinsdag vertrekken: een heel goede reis toegewenst en doe Fr. Sudhir de hartelijke groeten. Geniet van alle indrukken.
    Voor Harrie: Heel veel Beterschap toegewenst!
    Lieve groetjes, Willemien en ook namens Theo.
    P.s. leuk dat we jullie zo kunnen volgen!

• 21 Oktober 2012 - 11:17

Tiny Geurts Van Kessel:

Ontzettend jammer voor Harrie die hier zo naar uitgekeken had, een spoedig herstel toegewenst .
    Voor de reizigers een goeie reis dinsdag en een mooi verblijf daar.
    Groetjes
    Henk & Tiny
    Geurts van Kessel

• 23 Oktober 2012 - 10:23

Nettie Van Der Venne:

Hallo wereldreizigers!
    Jullie zijn inmiddels onderweg als ik het goed begrepen heb. Maar nog niet op de plaats van bestemming.
    Dus: goeie reis, veel plezier en een behouden aankomst.
    Namasté!!
    Nettie

• 23 Oktober 2012 - 11:22

Annie Van Os:

Hallo lieve reizigers.

Lees net je bericht en ik reageer meteen.Nu zijn jullie onderweg en kijk je uit naar 'n mooie tijd.
    Ik wens je 'n goede reis en ik hoop, dat je veel positieve momenten beleeft.
    Wens Harrie van harte beterschap en hij zal met verlangen uitzien naar jullie berichten.
    Lieve mensen, geniet van al 't moois en warms in jullie zo dierbare stuk India.
    Zullen jullie a.u.b. niet al te veel hooi op je vork nemen?
    Ik kijk uit naar de berichten en je hoort vast nog van me.
    Ik stuur je bericht door natuurlijk.
    IK zal Wout en Marij Geurts jullie verslag ook laten lezen.
    Helaas is 't met Wout niet goed.
    Hij is aan de prostaat geopereerd en niet alles is weg!!!!!!!!!!
    Tot jan. wacht ie met 'n beslissing nemen. Hij zal zeker in deze reis geinteresseerd zijn.
    Vervelend dat de letters zo piepklein zijn. Zal niet anders kunnen, wel?
    Jeanne, de groeten van Nelly. Ze is behoorlijk ziek geweest, nu gaat 't echt beter.
    We hebben weers gelachen en gehuild. We hebben lekker gekletst.
    Dag Jeanne, Nico, tot gauw.
    Groetjes aan de 2 anderen.
    HOUDOE. Annie van Os.

• 26 Oktober 2012 - 12:22

Tiny:

Hallo Annie, als het goed is zie je op jouw PC rechtsboven ( Rondje ) of onder een icoontje ( %)om het beeld te vergroten.
    Moet lukken
    Sucses ermee.
    Gr.Tiny

Nico,Jeanne,Tiny,Coby,Harrie

Als groep van vijf personen vertrekken we naar India om getuige te zijn van het 100-jarig jubileum van Ginabahar. Jarenlang woonde in deze plaats onze dorpsgenoot Pater Martien Vos. Hier werkte hij als missionaris, overleed daar in 1997 en werd daar tegenover de kerk begraven. In zijn voetspoor gaan we verder als 'Stichting Pater Vos India' en steunen daar projecten voor de inlandse bevolking. De groep van vijf bestaat uit: Nico en Jeanne, Tiny, Coby, Harrie.

Actief sinds 06 Okt. 2012